Rustdag - Reisverslag uit Samosir, Indonesië van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Samosir, Indonesië van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: jeanne

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

17 Juli 2013 | Indonesië, Samosir

Het lijkt de Tour de France wel. We hebben vandaag een welverdiende rustdag. En morgen mogen we om 6 uur opstaan, half 7 ontbijt en de boot vertrekt om kwart over 7 naar parapat en dan vervolgen we onze reis naar Sipirok. Hard werken zo'n vakantie.

Via Sipirok gaan we naar Bukittinggi en ik ben benieuwd of Maartens lofzang over die streek terecht is. Ik ben in elk geval nieuwsgierig geworden.

Vandaag dus gewoon relaxed. Wandelingetje, pannenkoek eten, thee drinken, kaartje schrijven, terrasje pikken. Ach, het leven is zo slecht nog niet.

• 17 Juli 2013 - 11:09

Gita:

Hallo daar aan de andere kant van de wereld wij genieten van die leuke en smakelijke fotos haha.
    Hier hebben we ook mooi weer en verder gaat alles op rolletjes(wat er fout gaat vertellen we lekker toch niet haha) We hebben alles in de macht. Geniet van je rustdag en de groetjes aan Kees.
    Siena en Gita

• 17 Juli 2013 - 15:48

Ina:

Met zo'n programma en tempo heb je wel rustdag nodig. Wie zei dat vakantie uitrusten is....? Denk dat jullie prachtige dingen zien, bijzondere cultuur ervaren, even ondergedompeld in andere wereld. Geniet van vandaag ( heb geen idee van tijdverschil, dus misschien is jullie dag al om) en veel liefs Ina