klaar voor vertrek - Reisverslag uit Banjar Pengosekan Kaja, Indonesië van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu klaar voor vertrek - Reisverslag uit Banjar Pengosekan Kaja, Indonesië van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu

klaar voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

07 Augustus 2013 | Indonesië, Banjar Pengosekan Kaja

Laatste dag.... Zucht

Bali is mooi. We moeten hier zeker een keertje terugkomen. Bloemen, tempels, rijstvelden en veel toeristen, in vergelijking met de andere eilanden.( en amper 's nachts tetterende moskeeën)

We hebben heel rustig aan gedaan. En ik ga zo nog even shoppen! Later meer maar een foto wil ik vast even kwijt: de balinese brugwachter.
Deze is altijd op zijn post, verzaakt nooit, beschermt brug en passagiers en hij staat keurig op z'n plek. Ik bedoel maar!
Tot gauw.

• 07 Augustus 2013 - 01:48

Gita:

Goede reis terug groetjes uit Crancy Siena en Gita.

• 07 Augustus 2013 - 12:14

Marcel:

Hoi J&K, leuk verhaal weer. Ik noem dit een gevalletje: wij op de brugwacht, wacht het langst. Goede reis terug en hopelijk spoedig bericht.
    Groet

• 07 Augustus 2013 - 12:14

Marcel:

Waar ik wij zei, moet wie zijn, stop

• 07 Augustus 2013 - 22:56

Maarten:

Ja met je eens, Bali is prachtig en ja er lopen behoorlijk veel toeristen rond,maar ik ben op Bali ook op plekken geweest,waar je nooit toeristen ziet en waar men je aanstaart en waar jij dan het object van bezienswaardigheid bent.
    Zeker nog es terug gaan hoor en dan uitgebreid de tijd nemen om dit prachtige eiland van de goden verder te verkennen.

Een bijzondere reis en wij,die je verslagen lazen en je foto,s bekeken,kregen op die manier de kans een beetje met jullie mee te leven en mee te reizen.

Ik vond het persoonlijk ook bijzonder,dat je door middel van de zwart wit foto,s van "Pa" en de foto,s van anno nu een soort verbinding in de tijd aanbracht.
    Eigenlijk heel ontroerend,dat jullie beelden zagen,die "Pa"zo lang geleden ook zag,dat gevoegd bij alle andere beelden van nu maakt,dat dit wel een hele bijzondere reis was nietwaar.

Sorry Marcel[welk verslag moet ik eerst lezen,dat van Jeanne of dat van Maarten]als ik in m,n enthousiasme es even doordraafde en veel te breedsprakig werd in m,n reacties!!!

Een hele goede reis terug,neem alle beelden mee terug en laat het beklijven,dan komen er straks van zelf weer allerlei details boven drijven.

Ach zie je wel Jeanne,je kon best wel afstand nemen van je werk en ook nu ging alles gewoon,zonder incidenten [voor zo ver ik weet tenminste!] door hoor!!!

Slaap bij,rust uit heb het er veel,heel veel over en we spreken mekaar,maarten