schiphol! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu schiphol! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu

schiphol!

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

11 Juli 2013 | Nederland, Schiphol

pfft. We staan op Schiphol. In de rij bij check in. Gisteren vertrokken van station Groningen. Natuurlijk een treinreis uitgekozen waarbij we met al onze bagage niet over hoefden te stappen. Evenals neef Jannes en z' n gezin die (toeval) ook naar Schiphol gingen. Helaas bovenleiding bij Almere gebroken (van de nieuwe Hanzelijn nb ) en dus 2 x overstappen. Gelukkig 1e Klas...DDWW. Jannes met koffers vol babyvoeding en kinderwagen had het nog zwaarder. maar goed. Het netwerk op Schiphol ligt plat. wordt vervolgd.....

• 11 Juli 2013 - 08:57

Siena:

Prettige vlucht toegewenst naar Indonesie en veel plezier> Geniet ervan

Groetjes,
    Siena en Gita

• 11 Juli 2013 - 14:18

Saskia:

Goeie reis! Ik hoor je net overvliegen hihi.... Ik ga je ( leuke ) verslagen zeker lezen maar ik kan niet altijd reageren: ben aan het verhuizen! En genieten daaro hè? Liefs van mij

• 11 Juli 2013 - 15:15

Truus :

Van harte een heel mooie reis gewenst!

• 12 Juli 2013 - 10:09

Maarten:

Met meer dan gemiddelde belangstelling zal ik jullie reisverslagen lezen,immers Indonesie is een beetje mijn vaderland in de verte.

Geef je er aan over,kijk,luister,ruik en neem het in je op en......laat het werk maar even het werk Jeanne,dat gaat echt wel goed hoor!!!!!!!

Heel bijzonder,dat jullie beide vaders hier hebben gediend,dat ook zal een bijzondere dimensie aan deze reis geven. Heel veel reisplezier,maarten