Eindelijk in Buenos Aire - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu Eindelijk in Buenos Aire - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu

Eindelijk in Buenos Aire

Door: jeanne

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

18 December 2011 | Argentinië, Buenos Aires

Ik bedacht na 5,5 uur vliegen met nog 6,5 te gaan dat het eigenlijk wel slim was om even wat te schrijven.
Nadat we het ongeloof van de vertraging wat hadden verwerkt en ingecheckt hadden in een zogenaamd 4 sterren hotel, hebben we ons er maar bij neergelegd. Kees wilde er persoonlijk wel 2 sterren afschroeven, dat zegt genoeg. Maar gelukkig lag er wel een naai-setje waarmee ik de scheur in Kees' broek kon repareren. Helaas ontdekten we pas daarna een winkel tegenover het hotel waar ze zelfs Kees' lengtemaat hadden. Dus oude broek als souvenir achtergelaten.
De rest is niet zo boeiend meer en we togen om 1 uur weer richting vliegveld waar we onderhand heel goed de weg kenden. En niemand kon vertellen of het vliegtuig nu echt zou vertrekken...
Je kunt je het applaus voorstellen toen er op het bord 'boarding' verscheen. Toch weer ruim een half uur te laat steeg het vliegtuig op richting Buenos Aires. En nu zit ik hier te schrijven, of eigenlijk te swypen, voor de galaxy-kenners.

Inmiddels een brakke nacht achter de rug en snel op naar het ontbijt.

• 18 December 2011 - 19:32

Saskia:

Wat sneu nou toch dat Kees maar één pantalon had meegenomen..en wat fijn dat er nu iemand blij wordt? van een door jou gerepareerde broek.
    En een naaisetje ben ik hiero in een 4 sterren hotel nog nooit tegen gekomen duzzzzz

En wat een fabelachtig mooie kaart!!!
    Liefs van Sas

• 19 December 2011 - 10:45

Jeanne:

Handbagage, Saskia! De koffers met reservebroek waren ergens in de krochten van het vliegveld blijven overnachten.