Weer terug - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu Weer terug - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu

Weer terug

Door: jeanne

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

08 Januari 2012 | Nederland, Schiphol

Smok, smok, zwaai, daaag, we schrijven,bellen,wat was het leuk he! Ja, we sturen foto's rond. Etc etc.

En dan ineens gaat iedereen weer zijn eigen weg. Koffers van de band geplukt en opgewacht door vrienden of familie, of met de trein zoals wij, richting huis. Eigen bed en toilet. Dat zijn toch wel de luxigheden waar je het meest naar verlangt.

Na meer dan 24 uur reizen zit onze prachtige vakantie er op.
De terugreis was zonder noemenswaardige hobbels behalve dat het laatste vliegtuig bestemd was voor mensen met een maximale lengte van hooguit 1.65 m. Ik zat met m'n knieen zo'n beetje door de rugleuning vóór me heen.

Maar goed, het was nog maar (!) 2,5 uur en dat overleefden we ook nog wel. Met het tijdverschil van 4 uur klok vooruit, en amper 3 uur slaap, wist ik van voren toch al niet meer dat ik van achteren nog leefde....

Nu dus in de trein en het is nog droog buiten! straks maar eens kijken wat er allemaal is gebeurd. We passeren net de Ijssel bij Zwolle en het water staat vreselijk hoog. Dat moet in Groningen bar en boos zijn.

Maar goed, wie weet pikken we nog het staartje van de 10 km. mee. We blijven ten slotte schaatsfans.

Zal binnenkort nog een paar filmpjes proberen te plaatsen of linkjes voor Youtube.
Blij dat we weer (bijna) thuis zijn.

  • 08 Januari 2012 - 13:55

    Maarten:

    Alhoewel mijn reis naar Z-Amerika lang heel lang is geleden merkte ik tot m,n verrassing,dat de herinneringen en beelden die ik toen heb opgeslagen geenszins vervaagd zijn,dat heeft natuurlijk ook veel te maken met jullie foto,s en verslagen,alles kwam weer terug zal ik maar zeggen.
    Onnodig te zeggen,dat ik vanuit het NATTE Grun,n mee heb genoten van jullie avonturen! Dank daar voor.

  • 08 Januari 2012 - 19:01

    Truus:

    Welkom in Nederland!! Fijn dat jullie weer heelhuids thuis gekomen zijn.
    veel groeten,
    Truus & Pieter

  • 09 Januari 2012 - 17:14

    Gerdien:

    Wat een mooie reis. Intensief maar zeker de moeite waard. Nu uitrusten en waterstanden controleren in het hoge noorden? Volgens mij zakt het al weer...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanne

Binnenkort gaan we naar Indonesie. Mits een beetje wifi-vriendelijk, komen hier weer regelmatig reisverlslagen te staan.

Actief sinds 05 Juli 2010
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 39364

Voorgaande reizen:

17 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Vietnam & Cambodja

11 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Indonesië!

16 December 2011 - 08 Januari 2012

Patagonië

07 Juli 2010 - 31 Juli 2010

Jeanne & Kees in China, Tibet, Nepal.

Landen bezocht: