no piloten. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu no piloten. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu

no piloten.

Door: jeanne

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

17 December 2011 | Spanje, Madrid

Het is niet te geloven naar we zitten in een hotel in Madrid.Toen we ongeveer een uur voor vertrek (we waren al een uurtje of 5 aan het overwinteren op de luchthaven ), stond er ineens, tot onze grote wanhoop: verplaatst naar 15.05. En uitstel van 14 uur.En niet zo'n geweldige communicatie. Maar goed, uiteindelijk is iedereen in bussen geladen en naar een hotel gebracht.Eigenlijk zouden we nu al in de zon van Buenos Aires moeten zitten maar ja, het loopt even anders. De reden volgens Iberia was dat er geen piloten beschikbaar waren. En dit is zo'n rare smoes, dat verzin je niet. Om 1 uur straks worden we weer ingeladen en hopen we maar dat er een vlieger gevonden is. Helaas missen we nu de eerste dag van het programma, maar ja, de verwachting stijgt en de verwondering ook.

• 17 December 2011 - 09:28

Marcel:

Hebben ze in Spanje geen automatische piloten dan?
    Wat een aggenebbes toch!!
    Goeie reis

• 17 December 2011 - 09:56

Monique:

Oh, dat is vreselijk balen, zeg!!! Hoop dat de rest allemaal wel goed verloopt!! Goede doorreis.

• 17 December 2011 - 13:54

Gita Bos:

Sterkte nog even en we zien wel weer.

• 17 December 2011 - 20:37

Saskia:

Nou ja nog eens aan toe zeg....
    En nu maar hopen dat de inmiddels gevonden piloten ook van die gelijknamige brillen hebben anders kunnen ze ook nog niks zien daaro in de lucht wraghhh
    Sterkte en Liefs,
    Sas

• 17 December 2011 - 23:16

Tjalliebaby:

Hey Jeanne en Kees, natuurlijk hopen mijn man en ik -:) dat jullie onderweg zijn nar Buenos Airos. Morgen is het zondag en wordt op alle pleinen de tango gedanst. Ik kan het weten want was de klos in 2008. Een warme mooie stad. Dank voor jullie kerstkaart en wensen...en jeanne de hoop nooit opgeven! liefs Ger

• 18 December 2011 - 10:32

Johan:

Tja, 't is niet overal zo goed georganiseerd als bij het bureau Bediening ....
    Have fun.