Bonte Avond... - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu Bonte Avond... - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu

Bonte Avond...

Door: jeanne

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

06 Januari 2012 | Argentinië, Buenos Aires

Vanochtend zijn we vertrokken uit Braziliie. Hoewel maar een paar km. Over de grens, kunnen we het land toch weer toevoegen aan ons lijstje.
De vlucht terug was prachtig, we vlogen zowaar een rondje boven de watervallen. Een extra bonus in deze reis. Een laatste blik op een van de 7 natuurwereldwonderen. ( mooi wordfeudwoord).
Vanmiddag koffie en taart/ tosti gegeten met J en A in het beroemde Tortoni koffiehuis. Er stond NB een rij voor de deur, maar het was het wachten waard. Schitterend én heerlijk.
Zometeen groepsetentje als afsluiting van deze vakantie. Morgen rustig ontbijten en dan weer een lange reis voor de boeg. Hopelijk zijn er piloten te vinden die ons naar huis willen vliegen.
Beetje weemoedig nu, maar ook veel zin in weerzien met uiteraard vooral Koen..
Ps ik begreep dat wij niet de enigen zijn die water hebben zien vallen. Uit mail en andere berichten blijkt dat de situatie in Groningen vrij ernstig is. ( dank voor de foto's Gita).
En dat terwijl het hier 33 graden is.

• 06 Januari 2012 - 21:59

Ina En Rob:

Goede reis terug, hopelijk zonder stakende piloten... Wat leuk om jullie hele reis zo te kunnen volgen, prachtige foto's en de exotische verhalen. Andere wereld. Hier inderdaad erg nat, maar wij zaten paar dagen in Duitsland, ook nat. Lieve groet Ina

• 07 Januari 2012 - 11:11

Marcel:

Leuk verslag. We vinden het natuurlijk ook fijn jullie weer heelhuids thuis te zien komen. Heb een goede reis!