Laatste snik - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu Laatste snik - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu

Laatste snik

Door: jeanne

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

07 Januari 2012 | Argentinië, Buenos Aires

Met een klein beetje een houten kop werd ik vanochtend wakker. Vandaag vertrek naar huis.

Laatste avond was erg gezellig in een prachtig restaurant met bijzonder aardige (en vooral ook veel) obers. Praatje, hapje, drankje, fooitje voor onze reisleider en vervolgens nog een drankje op een terras en als klap op de vuurpijl hebben we nog het slot gespeeld van de Argentijnse versie van Peking Expres. Ik denk dat onze taxichauffeur er helemaal niets van begreep, maar het was wel lachen.

Straks koffer pakken en naar het vliegveld. Truus vroeg of ik wat uitgerust was.....Nou fysiek niet. Dit was een super intensieve vakantie. Maar wel prachtig. En toch leuk dat ik VIO ben geworden. (de prijsvraag van vandaag: wat betekent dat?. J en A zijn uitgeloten van deelname)
Tot morgen, Oant Moarn.

• 07 Januari 2012 - 17:39

Saskia:

Velly Important O eh kwait nait...outlaw?

Dank voor je ontzettend leuke, mooie verslag en de prachtige votoos niet te vergeten!
    Was beetje afwezig vanwege allerlei activiteiten maar ik heb wel alles gelezen en bekeken.
    Goede reis terug!
    Liefs van Sas ( ha )