Weer een beetje gewend - Reisverslag uit Sappemeer, Nederland van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu Weer een beetje gewend - Reisverslag uit Sappemeer, Nederland van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu

Weer een beetje gewend

Door: jeanne

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

15 Januari 2012 | Nederland, Sappemeer

We zijn precies een week thuis en het viel niet mee deze week. Toch een beetje een jetlag en in combinatie met werk trekt dat maar langzaam bij.
Gisteren pas de foto's geladen op de laptop en wat is dat weer genieten.
Ik waan me weer terug tussen de pinguïns, bij de gletsjers en onder de watervallen.
Ik weet echt niet welke foto's er straks in het fotoboek komen maar het zijn er veel te veel.

Zal straks nog een aantal foto's bij de site plaatsen zodat het plaatje wat compleet wordt.
Voor de fans van A en J: Ik zet erbij als het er een van Arie is die ik heb mogen 'huren'. Soms heeft hij een onderwerp net iets beter 'genomen' dan ik. En ere wie ere toekomt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeanne

Binnenkort gaan we naar Indonesie. Mits een beetje wifi-vriendelijk, komen hier weer regelmatig reisverlslagen te staan.

Actief sinds 05 Juli 2010
Verslag gelezen: 1132
Totaal aantal bezoekers 39358

Voorgaande reizen:

17 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Vietnam & Cambodja

11 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Indonesië!

16 December 2011 - 08 Januari 2012

Patagonië

07 Juli 2010 - 31 Juli 2010

Jeanne & Kees in China, Tibet, Nepal.

Landen bezocht: