Weer een beetje gewend - Reisverslag uit Sappemeer, Nederland van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu Weer een beetje gewend - Reisverslag uit Sappemeer, Nederland van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu

Weer een beetje gewend

Door: jeanne

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

15 Januari 2012 | Nederland, Sappemeer

We zijn precies een week thuis en het viel niet mee deze week. Toch een beetje een jetlag en in combinatie met werk trekt dat maar langzaam bij.
Gisteren pas de foto's geladen op de laptop en wat is dat weer genieten.
Ik waan me weer terug tussen de pinguïns, bij de gletsjers en onder de watervallen.
Ik weet echt niet welke foto's er straks in het fotoboek komen maar het zijn er veel te veel.

Zal straks nog een aantal foto's bij de site plaatsen zodat het plaatje wat compleet wordt.
Voor de fans van A en J: Ik zet erbij als het er een van Arie is die ik heb mogen 'huren'. Soms heeft hij een onderwerp net iets beter 'genomen' dan ik. En ere wie ere toekomt.