Laatste avond - Reisverslag uit Sappemeer, Nederland van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu Laatste avond - Reisverslag uit Sappemeer, Nederland van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu

Laatste avond

Door: jeanne

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

15 December 2011 | Nederland, Sappemeer

Koffers staan klaar, papieren 3 keer gecontroleerd en morgen nog een keer. Beetje vertrekstress. Hopelijk geen stormellende en ander reisleed.
Als ik in de trein zit is het goed.

Het voelt een beetje raar om de feestdagen in het buitenland te vieren. Geen serious request dit jaar. Ook geen top 2000. Geen kerstboom optuigen en oliebollen bakken. Nou deed ik dat laatste toch al nooit maar toch haha.
Hoop snel te kunnen vertellen hoe het in Buenes Aires is.
Eerst een hele lange reis.
Fijne feestdagen voor ieder.

• 15 December 2011 - 19:45

Saskia:

Tuurlijk heb je verstrekstress En als ik het weerbericht mag geloven, gaat het goed komen..
    Nu die trein nog!
    Heul veul plezier meisje D. ook voor Kees natuurlijk en jelui gaan vast genieten. Ik bak die oliebollen wel dus daar hoef jeje alvast geen zorgen over te maken duzzzz
    Dikke KUS en maak er wat moois van...
    Sas enne fijne feestdagen daaro

• 15 December 2011 - 19:58

Bernadette:

hele goed nacht toegewenst, nog lekker genieten in jullie eigen bedje, relaxxxxx...morgen ben je weg enne...weg=weg natuurlijk ook een goede reis en veel plezier!! liefs