2012 - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu 2012 - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu

2012

Door: jeanne

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

01 Januari 2012 | Argentinië, Ushuaia

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
We hebben het hier rustig en gezellig gevierd. Het restaurant was zo'n beetje gevuld door onze groep.

Omdat de bediening niet zo heel snel was, konden we ons niet makkelijk overdrinken. Maar om 12 uur knalde het toch even. Zoen zoen, en zelfs nog gedanst!

Niet al te laat op bed en nu weer bijna klaar voor de middag- en avondexcursie.

Later dus meer....

• 01 Januari 2012 - 16:12

Anyt:

Hoi Jeanne,

Wat leuk om dit verslag te lezen, zo te zien een fantastische reis met leuke Friese Boys. Zou je ze de hartelijke groetjes willen doen ?
    Hier alles ok in Damwoude, dikke knuffel voor de mannen en neem er zelf ook een :)) en natuurlijk de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar !

Hartelijke groeten Jessika en Anyt, vrienden van Jan en Aar (zijn bijnaam is Flap, vanwege de oortjes...)

• 02 Januari 2012 - 20:20

Toos:

Hoi globetrotters, de allerbeste wensen voor 2012 ! ik ben eigenlijk een beetje met jullie mee onderweg :-) door je prachtige verhaal.
    Nog veel plezier !

• 03 Januari 2012 - 21:59

Marijke:

Al twee dagen niets gehoord. Alles goed?
    Ik neem aan dat onze nieuwjaarswensen via Koen bij jullie zijn gekomen...., anders bij deze alsnog

• 04 Januari 2012 - 15:05

Jenny Otten:

Beste Jeanne en Kees,

Spectaculaire foto's, met name die adelaar. Ik werd op jullie site gewezen door Arie. Doe de mannen de groeten en ik wens jullie nog een paar fijne dagen en een 'snelle' terugreis
    Gelukkig nieuwjaar. Groet van Jenny, de oppas van Kyra (de fox van Jan en Arie)