NVan1 - Reisverslag uit Peking, China van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu NVan1 - Reisverslag uit Peking, China van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu

NVan1

Door: jeanne

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

20 Juli 2010 | China, Peking

Ik weet niet hoe dit precies werkt maar
na elk woord moetik op enter anders komt het er in het chinees te staan Zdit dus

Ik zoek wel een andere compu later want dit werkt niet echt

De reis gisteren was het mooiste wat Ik ooit heb gezien een pas van 5000 mOngelooflijk mooi Het weer was heel helder Een mazzeltje volgens onze reisleiderNog wat avonturen beleefd maar daarover later meer De landschappen waren adembenemend.
iemand heeft me net geholpen met de compu dus ik kan nu gewoon typen.
De foto's van deze reis kmen later, maar dat worden mooie plaatjes.
Ik probeer nu wat foto's te uploaden van de eerdere hoogtepunten maar deze verbinding is zo traag dat ik betwijfel of het lukt.

  • 20 Juli 2010 - 10:00

    Marijke:

    De jongens waren gisteren in het Europese Parlement in Straatsburg. Ik heb Ludo gevraagd aan Koen te vragen om jullie iets te laten horen.
    Veel plezier nog,
    Groet,
    M

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Jeanne & Kees in China, Tibet, Nepal.

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2010

Nawoord

31 Juli 2010

Weer thuis

30 Juli 2010

Allerlaatste dag

28 Juli 2010

Laatste halte

27 Juli 2010

Weer in de 'beschaafde' wereld.
Jeanne

Binnenkort gaan we naar Indonesie. Mits een beetje wifi-vriendelijk, komen hier weer regelmatig reisverlslagen te staan.

Actief sinds 05 Juli 2010
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 39327

Voorgaande reizen:

17 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Vietnam & Cambodja

11 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Indonesië!

16 December 2011 - 08 Januari 2012

Patagonië

07 Juli 2010 - 31 Juli 2010

Jeanne & Kees in China, Tibet, Nepal.

Landen bezocht: