Allerlaatste dag - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu Allerlaatste dag - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Jeanne Dohmen - WaarBenJij.nu

Allerlaatste dag

Door: jeanne

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

30 Juli 2010 | Nepal, Kathmandu

We zitten op het terras van het zwembad, eigenlijk te w88 tot het 1 uur wordt en de bus richting vliegveld vertrekt.
Gisteren nog 2 plaatsjes bezocht die volgens mij een soort Volendam in Nepal zijn. Maar voor toeristen dus schitterend. En het was niet zo heel druk.
De leukste uitstapjes waren 2 niet geplande excursies, een naar het dorp van de chauffeur, waar een hele buurt pottenbakken als ambacht had. En de tweede was een bezoek aan een Nepalese school. Heel erg schattig ( foto's later)

's Avonds heerlijk gegeten met N & S bij de Italiaan! Een soort familiedineetje ;-)

We zijn er wel aan toe om weer naar huis te gaan.
Het was echt fantastisch.Nog een lange lange reis en dan: eigen bed.
Ik meld me weer als we weer in Sap'meer zijn....
Later
Jeanne en Kees

• 30 Juli 2010 - 08:29

Rita:

lieverds, ik verheug me op jullie behouden thuiskomst, de verhalen, fotoos en gewoon, dat jullie weer in de buurt zijn, want een goede vriend in de buurt is beter dan een verre... nou ja, je snapt me. Goede reis en tot snel!!! liefs Rita

• 30 Juli 2010 - 18:50

Saskia:

Toi toi toi met die lange lange reis en dan pfff heerlijk eigen bed en niet te vergeten de plee en ja hoor Rita ik snap je ook...
    Nogmaals Welkom Thuis!
    Liefs van moi

• 31 Juli 2010 - 18:08

Sandra En Niels :

Ha Kees en Jeanne,

fijn hè om weer thuis te zijn? Maar het was wel super, wat een topvakantie!! Schoot het nog een beetje op met de trein??

Dikke kus
    san en Niels